Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Název loga
A-   |   A   |   A+
Přečíst nahlas

„Kvalita znamená dělat věci dobře, i když se nikdo nedívá.“

H. Ford

 

Co je to „kvalita“ v naší organizaci?

Kvalita je souhrnem vlastností nebo služeb, který vyjadřuje, nakolik tyto služby naplňují požadavky, očekávání nebo potřeby osob. S pojmem kvality je nedílně spojena snaha o její postupné zvyšování (tzn. neustálé vylepšování toho, co děláme). 

 

Management kvality v sociálních službách

Management kvality v sociálních službách je proces systematického hodnocení, řízení a zlepšování toho, jak jsou tyto služby poskytovány. Cílem je, aby sociální služby byly co nejlepší pro klienty a zajišťovaly jim potřebnou pomoc, podporu a péči s respektem k jejich jedinečnosti a lidské důstojnosti. 

 

 

Máte dotaz, napište nám

Mgr. Silvia Zahradníková

Mgr. Silvia Zahradníková
PR manažer

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.