Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Název loga
A-   |   A   |   A+

O nás


Přečíst nahlas

O našem domově

Domov se zvláštním režimem U Moravy je součástí Domova pro seniory U Moravy, který doplňuje řadu pobytových a jiných zařízení, která spravuje příspěvková organizace Sociální služby města Kroměříže, jejímž zřizovatelem je Město Kroměříž. Služba domov se zvláštním režimem je poskytována v uzavřené části 2. podlaží budovy „A“ s řízeným vstupem. Domov je umístěn v těsné blízkosti řeky Moravy, v panelové zástavbě města, kousek od jeho centra. Objekt je tvořen komplexem budov „A“ a „B“, které jsou spojeny kruhovou částí budovy, kterou pracovně nazýváme rondel. Jedná se o moderní a plně bezbariérové zařízení. Poskytované služby odpovídají charakteru služby a potřebám cílové skupiny klientů. Služba domov se zvláštním režimem (identifikátor 8827041) je registrována od 1. 1. 2017.

 

Kapacita služby domov se zvláštním režimem činí 24 lůžek. Aktuální VÝŠI ÚHRAD za pobyt naleznete ZDE.

Domov se zvláštním režimem svým klientům nabízí ubytování v jedno, dvou nebo třílůžkových pokojích.

Lůžkové dispozice: 7 jednolůžkových pokojů, 7 dvoulůžkových pokojů, 1 třílůžkový pokoj.

 

Pokoje mají buď samostatnou koupelnu, nebo koupelnu, která je společná pro dva sousedící pokoje. V případě společné koupelny jsou obyvatelé sousedících pokojů vždy stejného pohlaví. Součástí koupelny je záchod, umyvadlo a sprcha. Důležitým vybavením každého pokoje je signalizační zařízení, které je využíváno k přivolání personálu. Pokoje jsou standardně vybaveny elektricky polohovatelnou postelí, uzamykatelným nočním stolkem, šatní skříní, komodou, poličkou, křeslem a stolkem. Podlahy i veškeré vybavení pokoje mají omyvatelné povrchy pro snadnou údržbu a dezinfekci. Pokud to dispozice pokoje umožňuje, lze si po dohodě pokoj dovybavit vlastním drobným či oblíbeným nábytkem, obrazy, květinami, dekoracemi apod. Klienti mohou v pokojích využívat vlastní elektrospotřebiče, jako je například televizor, rádio, počítač, varná konvice, lednička, aj. Výše úhrady za spotřebovanou elektrickou energii vlastních elektrospotřebičů se řídí dle aktuálního ceníku fakultativních služeb. Všechny elektrospotřebiče musí mít rovněž vždy platnou revizi elektro. Většina prostor v domově je pokryta bezdrátovým připojením k internetu. Klientům s vyšší mírou podpory jsou k dispozici pasivní i aktivní antidekubitní matrace a široké spektrum polohovacích pomůcek pro prevenci vzniku nebo léčbu dekubitů. Pro přesuny jsou využívány moderní zvedáky a speciální podložky. Zařízení má k dispozici dva služební vozy: Dacia Logan a VW Transporter. Dopravu služebními vozy mohou klienti využívat v rámci nabízené fakultativní služby dle platného ceníku.

 

Mimo přidělený pokoj, může každý klient využívat také společné prostory: společná jídelna s televizí, posezení na chodbě, centrální koupelna vybavená vanou, bezbariérový výtah.

Klient může využívat po dohodě s personálem i zázemí služby domov pro seniory: společné jídelny s televizí a knihovnou, návštěvní místnost, relaxační místnost a vzpomínková místnost, rondel s ozvučením a koutky k posezení, místnost pro bohoslužby (kaple), tělocvična, terasa, zahrada, bufet, pedikúra a kadeřnictví.

Další technické prostory domova: kuchyně, prádelna a šicí místnost, ordinace lékaře, centrální přípravna léků, pracovny pro personál a kanceláře, skladové prostory, šatny, WC a sprchy pro personál, úklidové komory, garáže, kotelna.

 

Domov má vlastní zahradu s možností posezení na lavičkách a v jeho blízkosti se nachází městský park. V domově provozuje externí subjekt bufet, kde si můžou klienti obstarat drobné nákupy. Dále hned u vstupu do objektu domova, poskytují své služby pedikérka a kadeřnice (tyto služby jsou určeny rovněž pro širokou veřejnost). V pěší dostupnosti se nachází zastávka MHD, zastávka autobusového a vlakového nádraží, Dům kultury v Kroměříži, kostel Nanebevzetí Panny Marie, Katastrální pracoviště Kroměříž, lékárna, Albert, Česká pošta, květinářství, Generali Česká pojišťovna, restaurace, papírnictví, aj. V rámci externích služeb do zařízení dochází pedikérka (služba hrazená klientem), rehabilitační pracovnice (služba hrazená klientem) a duchovní kaplan, kteří své služby poskytují dle individuální domluvy s klienty. Úzce spolupracujeme s dobrovolnickou organizací Adra a do zařízení dochází k vybraným klientům dobrovolníci, kteří jim zpříjemňují trávení volného času. Poskytovanou stravu dozoruje nutriční terapeut, je připravována v naší moderně vybavené kuchyni a pro oběd nabízíme výběr ze dvou jídel. Připravujeme pestrý aktivizační program, pořádáme nebo navštěvujeme sportovní a kulturní akce, podporujeme lidové tradice, zajišťujeme canisterapii, výlety, oslavy narozenin apod. Podporujeme a rozvíjíme mezigenerační spolupráci, navštěvují nás děti z MŠ, žáci ZŠ a studenti středních škol.

 

Základní poskytované činnosti ze zákona

Základní činnosti jsou stanoveny u jednotlivých druhů služeb zákonem č. 108/2006 Sb. O sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

Podle § 50 jmenovaného zákona poskytujeme tyto základní činnosti:

a) poskytnutí ubytování,

b) poskytnutí stravy,

c) pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu,

d) pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu,

e) zprostředkování kontaktu se společenským prostředím,

f) sociálně terapeutické činnosti,

g) aktivizační činnosti,

h) pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.

 

Fakultativní činnosti

Fakultativní činnosti jsou poskytovány nad rámec základních činností a jsou hrazeny z vlastních prostředků klienta.  Jejich rozsah a výši úhrad stanovuje příloha ke Smlouvě o poskytnutí sociální služby. Ceník fakultativních činností je dále k dispozici v prostorách domova a je zveřejněn i na webových stránkách naší služby v části dokumenty.

 

Metody práce

V Domově se zvláštním režimem U Moravy plánujeme průběh sociální služby klientů podle jejich individuálních potřeb a schopností, se současným zohledněním vlastních možností, zdrojů a dispozic. Našim cílem je vytvářet důstojné a bezpečném prostředí, které má co nejvíce navozovat domácí pohodu. Dbáme na individuální přístup ke klientům a snažíme se klienty co nejvíce zapojovat při běžných denních činnostech, abychom úměrně jejich schopnostem podporovali samostatnost, nezávislost a soběstačnost.

Obslužnou péči nepřetržitě provádí kvalifikovaný personál pracovníků v sociálních službách. Pracovníci při práci s klienty využívají metody práce jako například osobní rozhovory, pozorování, naslouchání, intuitivní techniky, bazální stimulaci, využití prvků reminiscenční terapie, dotazníková šetření aj. Každý klient má sestavený individuální plán, podle kterého jsou mu služby poskytovány a přiděleného klíčového pracovníka, který je klientovi nejen v této oblasti nápomocen. Vzhledem k charakteru cílové skupiny při zpracování individuálního plánu vycházíme nejen z informací od klienta, ale i rodiny, přátel a známých, kteří klienta a historii jeho života dobře znají.

Lékařská péče v domově je zajišťována praktickým lékařem, který navštěvuje zařízení 1x týdně. Klient má však možnost zůstat i nadále v péči svého dosavadního lékaře. Odbornou péči zajišťují všeobecné a praktické sestry zdravotnickými výkony ordinovanými ošetřujícím lékařem. Do domova dochází dle domluvy zubař (zajištění preventivních prohlídek + plánování ošetření v zubní ordinaci) a 2x měsíčně psychiatr. Na vyšetření k dalším odborným lékařům v případě potřeby zajišťujeme doprovod. S ohledem na vysoký počet těchto vyšetření, vítáme pomoc v zajištění doprovodu i ze strany rodinných příslušníků klientů.

 

Domov není pro veřejnost uzavřeným zařízením, návštěvy jsou vítány a podporovány. Klienti mohou přijímat návštěvy denně. Návštěvní hodiny nejsou omezeny, doporučený čas s ohledem na provozní důvody je od 8:30 do 19:30 hod.

 

Co klientovi naše služba nemůže nabídnout?

Osobního asistenta, přítomnost jednoho pracovníka u jednoho klienta po dobu 24 hodin.

Pomoc při činnostech, které klient zvládne sám. Snažíme se udržet u klientů jejich soběstačnost a samostatnost, aby nedocházelo k vytvoření závislosti na poskytované službě.

 

Postup pro přijetí nového klienta

Pokud se chystáte podat žádost do našeho zařízení, je potřeba pro správnou volbu sociální služby vyhodnotit, zda se jedná o službu domov se zvláštním režimem nebo službu domov pro seniory.

 

Cílovou skupinou služby domov se zvláštním režimem jsou osoby, trpící Alzheimerovou chorobou nebo jinými typy demencí, které mají sníženou soběstačnost z důvodu těchto onemocnění a jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Věková hranice je 50 let a starší.

 

 

ŽÁDOST si můžete vyzvednout osobně v domově nebo ji lze stáhnout ZDE.

Aktuální VÝŠI ÚHRAD za pobyt naleznete ZDE.

 

Pokud potřebujete s čímkoliv ve věci přijetí do domova poradit, můžete se obrátit na paní Mgr. Zdeňku Dutkevičovou, která je kontaktní osobou určenou přímo pro příjem žádostí. V případě potřeby  Vám samozřejmě dokáže poradit naše libovolná sociální pracovnice.

 

Kontaktní osoba: Mgr. Zdeňka Dutkevičová, tel.: 573  503 959, 725 889 641, e-mail: dutkevicova@sskm.cz

 

Po výběru poskytované služby a vypsání žádosti následuje tento postup.

Podání žádosti: žádost lze zaslat poštou na adresu domova (sociální pracovnice), poštou na adresu organizace, datovou schránkou, emailem nebo předat osobně v domově.

Domov pro seniory u Moravy, sociální pracovnice, Erbenovo nábřeží 4262, Kroměříž 767 01.

ID datové schránky: 6cvk7yr

Zaevidování žádosti: přijatá žádost je vyhodnocena, a pokud žadatel splňuje podmínky pro zařazení, je žádost zařazena do evidence žadatelů podle data podání. V opačném případě je žadatel písemně informován o nesplnění podmínek pro zařazení a je mu doporučen další postup nebo alternativní služby.

Sociální šetření: v případě uvolnění místa bude kontaktován žadatel s nejstarším datem podání žádosti a společně s ním bude dohodnut termín pro provedení sociálního šetření.

Jednání poradní komise domova: na základě provedeného sociálního šetření poradní komise rozhodne o přijetí žadatele do domova nebo jeho zamítnutí.

Informační schůzka: těsně před zahájením poskytování služby je organizováno setkání žadatele s jemu blízkými osobami a zástupci domova. Na této schůzce jsou komunikována očekávání žadatele, nastavení služeb, předběžný plán poskytování péče, způsob označní práda, jsou předány informace o zdravotní péči v domově a sumarizován zdravotní stav žadatele (aktuálně užívané léky, odborní lékaři, atp.).  Žadatel obdrží žádost o výpis ze zdravotní dokumentace od praktického lékaře, který je povinen doručit nejpozději v den zahájení  poskytování sociální služby. Žadateli je doporučeno při zahájení služby disponovat dostatečným množstvím aktuálně užívaných léků, potřebnými kompenzačními pomůckami a v případě potřeby inkontinenčními pomůckami, nejlépe na 2 měsíce.  Informační schůzka je uzavřena dohodnutím konkrétního dne a přibližného času zahájení poskytování služby.

 

První dny v domově

Většina klientů služby domov se zvláštním režimem má opatrovníka, v takových případech je jednáno s opatrovníkem a informace předávané klientům jsou svým obsahem a rozsahem podávány adekvátně jeho rozumovým schopnostem a zdravotnímu stavu.

  • Pro první den v domově má klient předem přiděleného pracovníka v sociálních službách, který je mu k dispozici po celý den a poskytuje mu pomoc podle potřeby. Tento pracovník doprovází klienta na jeho pokoj a zajistí případnou asistenci při přenášení zavazadel a osobních věcí. V případě vícelůžkového pokoje seznámí nového klienta se spolubydlícími. Pracovník rovněž ukáže klientovi, který nábytek na pokoji je určený pro něj k užívání, předá klíče od pokoje a uzamykatelné šatní skříně či zásuvky nočního stolku.
  • Pracovníci v sociálních službách nabídnou klientovi pomoc při ukládání osobních věcí, zkontrolují označení prádla a provedou soupis cenných věcí. V případě, že klient nemá prádlo označené (prádlo lze po dohodě označit předem), předají pracovníci prádlo ke strojovému označení do prádelny (fakultativní činnost, hradí se pouze cena materiálu). Neoznačené, aktuálně potřebné věci jsou dočasně označeny fixem na textil.
  • Klienta navštíví v pokoji sociální pracovnice, seznámí ho s obsahem smlouvy o poskytování sociální služby a jejími přílohami a vysvětlí rozsah a způsob zpracování osobních údajů. Po seznámení dochází k podpisu této smlouvy. Sociální pracovnice nabídnou klientovi možnost uložení větší finanční částky či cenných věcí do trezoru v domově (v případě odmítnutí domov nenese za ztrátu odpovědnost). Uložení finanční částky a cenností v trezoru ja klientem hrazenou fakultativní službou.
  • Pracovníci v sociálních službách dle zdravotního stavu klienta na pokoj přichystají servírovací stolek a WC křeslo. V případě dvou a více televizí v jednom pokoji doporučí klientům pořízení sluchátek.
  • Klient je seznámen s používáním signalizačního zařízení a způsobu jeho fungování (personál je často obsazen plněním úkolů u jiných klientů, a není v silách reagovat na každou signalizaci okamžitě).
  • Klientovi jsou předány informace o způsobu výběru stravy dle jídelníčku, a po dohodě s klientem je objednán výběr jídla na následující dny. V případě, že se bude klient stravovat ve společné jídelně, je mu ukázáno volné místo a cesta do jídelny. Při nejbližším stravování bude nový klient představen ostatním klientům v jídelně.
  • Po dohodě s klientem pracovník v sociálních službách provede klienta po dalších prostorech domova.
  • Vedoucí přímé obslužné péče (případně koordinátor přímé obslužné péče) určí pro klienta klíčového pracovníka (změnu klíčového pracovníka lze po dohodě s vedoucí obslužné péče změnit jak ze strany klienta, tak ze strany klíčového pracovníka). Klíčový pracovník se klientovi při nejbližší příležitosti  představí a vysvětlí mu svoji funkci. Klíčový pracovník dále klienta seznámí s chodem zařízení, představí ho ostatním pracovníkům, nastíní možnosti kulturních, aktivizačních a zájmových činností, založí a vede klientovi dokumentaci týkající se obslužné péče, sestavuje s klientem individuální plán péče, seznámí ho s dalšími vnitřními předpisy a připomene možnosti a způsob podání stížnosti, podnětu nebo pochvaly.


Rychlý kontakt


 

Domov se zvláštním režimem U Moravy

ID 8827041
Erbenovo nábřeží 4262/2b, 767 01 Kroměříž
Vrátnice, spojovatel/ka
Tel:  573 503 940
Mob: 606 653 403
E-mail: vratnicemorava@sskm.cz

IČO: 71193430
DIČ: CZ71193430

 

 

Aktuality


Přečíst nahlas

7.10.2025

Zářijové dny v Domově U Moravy: pohyb, vzpomínky i radost ze zpěvu

9.9.2025

Srpen byl v Domově pro seniory U Moravy bohatý na pestré aktivity, které přinesly klientům radost, pohyb i duchovní povzbuzení. Měsíc začal duchovní péčí, včetně pravidelných „Zpěvů pátečních“ s panem Němcem, kdy se v kapli zpívaly náboženské písně, a nechyběla ani mše. Pohybové aktivity zahrnovaly skupinové cvičení s kroužky a padákem, cvičení v tělocvičně na šlapadlech a u bradel, individuální cvičení na pokojích pro imobilní klienty, a také cvičení s prvky rehabilitace ve spolupráci s rehabilitační pracovnicí. Využívaly se prvky bazální stimulace, které podporují vnímání a komunikaci. Pro relaxaci sloužila místnost Snoezelen, kde si klienti mohli odpočinout v podnětném prostředí. Oblíbená byla i zahradní terapie na terase – zalévání muškátů a povídání o bylinkách. Využily se také prvky Reborn terapie, která přináší pocit bezpečí a klidu. Společenský život byl podpořen čtenářským koutkem s dobrovolníkem z organizace ADRA, výletem vláčkem do Podzámecké zahrady, procházkou do města s návštěvou cukrárny, a účastí na sportovních hrách seniorů. Klienti se také vydali na procházku do Květné zahrady a měli možnost nakoupit zdravotní obuv ve spolupráci s lékárnou Magistra. Individuální návštěvy Vzpomínkové místnosti s prvky reminiscenční terapie umožnily klientům sdílet své životní příběhy a vrátit se ve vzpomínkách do minulosti. Srpen byl plný aktivit, které podporovaly fyzické zdraví, duševní pohodu i společenské vztahy. Děkujeme všem, kteří se na programu podíleli.

1.7.2025

Červen byl v našich službách U Moravy nabitý skvělými zážitky. Klienti se věnovali procházkám po městě a také pravidelnému cvičení s využitím overballů, gymbalů a tělocvičny. Nesměla chybět také důležitá relaxace – Snoezelen, odpočinek v zahradě a také reminiscenční terapie, která se tentokrát nesla v duchu prázdnin a léta. Počasí nám toto léto přeje, a tak jsme pro klienty uspořádali přesazování truhlíků na terase, případně mohli klienti přesadit své květiny individuálně. Velké díky patří dobrovolníkům z ADRY Kroměříž, kteří u nás založili čtenářský kroužek a pravidelně se četbě s klienty věnují. Proběhla canisterapie, která klientům vždy udělá velkou radost. Nesměly chybět také zpěvy páteční, velká spokojenost ze strany klientů je také s duchovní péčí. Největším zážitkem pro všechny byla Oslava výročí 25 let od založení Domova U Moravy. Velká zahradní party byla naprosto úžasná a všichni si ji náramně užili.

5.6.2025

Květen byl v našich službách U Moravy nabitý skvělými zážitky. Klienti se věnovali duchovní péči i zpěvům pátečním, mohli se zúčastnit také mše svaté. Nechyběla canisterapie, skupinové cvičení a cvičení v tělocvičně. Aktivně jsme se věnovali také prvkům bazální stimulace, relaxaci ve snozelen místnosti či SenTable. Udělal nám radost odpočinek v zahradě a také filmové dopoledne s filmem Král Šumavy. Počasí nám přálo a tak jsme se pustili do zahradní terapie – připravili jsme tak terasu na teplé letní dny. Velké díky patří studentkám, které přišly jako „hodinové vnučky“ a měly připravený úžasný program pro naše klienty. I v květnu proběhla canisterapie, která klientům vždy udělá velkou radost. Velkým zážitkem bylo taktické cvičení, které prověřilo naši připravenost na případné krizové situace. Stavěli jsme májku, grilovali s čarodějnicemi a byl to prostě moc fajn měsíc!

z 18

Akce


Přečíst nahlas


6.12.2023

Mezi naše klienty přišli zástupci města Kroměříž společně s dětmi z mateřské školky a popřáli jim  "Spokojené prožití svátků Vánočních ". Osobní přání od dětí s dárkem vitaminů udělalo všem velkou radost🥰.

10.11.2023

Srdečně❤️ děkujeme❤️ za krásné obrázky od dětí ze 3.C ZŠ Antonínská v Brně. Obrázky udělaly našim klientům velikou radost.

25.10.2023

V rámci projektu 72 hodin - Síla dobrovolnictví náš domov navštívili žáci Církevní základní školy Kroměříž, kteří klientům přinesli radost a zábavu skrze divadelní představení, hudební vystoupení, obrázky mladších dětí a vytvoření barevného díla na chodníku okolo domova. Takové setkání přineslo seniorům radost a posílilo spolupráci mezi generacemi.

13.10.2023

Příjemné odpolední posezení ke "Dni seniorů" s malým občerstvením a kulturním vystoupením naší aktivizační pracovnice

z 10

Služby


Přečíst nahlas

Poslání

Posláním Domova se zvláštním režimem u Moravy je vytvářet prostředí, které splňuje podmínky pro bezpečný život, pohodlí a zachování osobní důstojnosti, s důrazem na jedinečnost každého klienta a jeho specifické potřeby. 

 

Cílová skupina

Osoby trpící Alzheimerovou chorobou nebo jinými typy demencí, které mají sníženou soběstačnost z důvodu těchto onemocnění a jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby.

Věková hranice: dospělí (50 – 64 let), mladší senioři (65 – 80 let), starší senioři (nad 80 let).

 

Cíle poskytované sociální služby

Poskytovat komplexní péči a podporu, která respektuje individuální potřeby každého klienta a přispívá k jeho osobnímu pohodlí.

Zajistit, aby každý klient měl možnost žít s maximálním komfortem a důstojností, s respektováním jeho osobních hodnot a schopností.

Udržovat vysokou úroveň kvality péče a aktivně sledovat nejnovější trendy a inovace v oblasti péče o lidi s demencí.

Budovat partnerský vztah s rodinami klientů a ostatními zainteresovanými stranami, abychom společně dosahovali optimálního životního prostředí pro každého klienta.

Podporovat kontinuální vzdělávání a odborný rozvoj personálu, aby byl schopen poskytovat nejlepší možnou péči v souladu s nejnovějšími standardy.

 

Zásady poskytované sociální služby

Poskytovat komplexní péči a podporu, která respektuje individuální potřeby každého klienta a přispívá k jeho osobnímu pohodlí.

Zajistit, aby každý klient měl možnost žít s maximálním komfortem a důstojností, s respektováním jeho osobních hodnot a schopností.

Udržovat vysokou úroveň kvality péče a aktivně sledovat nejnovější trendy a inovace v oblasti péče o lidi s demencí.

Budovat partnerský vztah s rodinami klientů a ostatními zainteresovanými stranami, abychom společně dosahovali optimálního životního prostředí pro každého klienta.

Podporovat kontinuální vzdělávání a odborný rozvoj personálu, aby byl schopen poskytovat nejlepší možnou péči v souladu s nejnovějšími standardy.

Poděkování


Přečíst nahlas


10.11.2023

Srdečně❤️ děkujeme❤️ za krásné obrázky od dětí ze 3.C ZŠ Antonínská v Brně. Obrázky udělaly našim klientům velikou radost.

22.12.2022

❤️Děkujeme❤️manželům Malinovým z Boršic - firma Maltek JR s.r.o, za dárky k Vánocům našim kientům. 

7.12.2022

Děkujeme firmě BIOPAS spol. s r.o.. za darovaný vánoční stromeček, který již zdobí vstupní halu domova a dělá radost našim klientům. Rovněž děkujeme Mgr. Radovanu Klabalovi za zprostředkování.

26.4.2022

Zaměstnanci a klienty DpS a DZR U Moravy děkují firmě "FLOREA.cz" za krásné čtvrteční tuplipánové překvapení. Květiny udělají radost vždycky, ale tulipány na jaře obzvlášť🥰

Kontakty


Přečíst nahlas

 

Domov se zvláštním režimem U Moravy

ID 8827041
Erbenovo nábřeží 4262/2b, 767 01 Kroměříž
Vrátnice, spojovatel/ka
Tel:  573 503 940
Mob: 606 653 403
E-mail: vratnicemorava@sskm.cz

IČO: 71193430
DIČ: CZ71193430

 

 

Kontaktní osoby


Ing. Bc. Soňa Koutňáková

Ing. Bc. Soňa Koutňáková
vedoucí domova
Tel: 573 503 958
Mob: 774 771 054
E-mail: sona.koutnakova(zavináč)sskm.cz

Bc. Vendula Otrubová

Bc. Vendula Otrubová
vedoucí obslužné péče
Tel: 573 503 950
Mob: 774 771 053
E-mail: otrubova(zavináč)sskm.cz

Bc. Ilona Štěrbová

Bc. Ilona Štěrbová
vedoucí zdravotnického úseku
Tel: 573 503 960
Mob: 725 327 807
E-mail: ilona.sterbova(zavináč)sskm.cz

Bc. Silvie Křížová

Bc. Silvie Křížová
sociální pracovnice
Tel: 573 503 959
Mob: 727 901 062
E-mail: krizova(zavináč)sskm.cz

Mgr. Kateřina Štepitová

Mgr. Kateřina Štepitová
sociální pracovníce
Tel: 573 503 959
Mob: 723 334 660
E-mail: katerina.stepitová(zavináč)sskm.cz

Jitka Lehar

Jitka Lehar
účetní
Tel: 573 503 957
Mob: 607 041 593
E-mail: lehar(zavináč)sskm.cz

Jana Běhalová

Jana Běhalová
provozářka
Tel: 573 503 957
Mob: 602 659 609
E-mail: behalova(zavináč)sskm.cz

Mgr. Zdeňka Dutkevičová

Mgr. Zdeňka Dutkevičová
sociální pracovnice pro příjem žádostí
Tel: 573 503 959
Mob: 725 889 641
E-mail: dutkevicova(zavináč)sskm.cz

Videa


Další služby klientům


Přečíst nahlas

Další služby klientům:

Klienti v našich službách mohou využít pestrou nabídku doplňkových činností a aktivit, které nejsou obvyklým standardem v sociálních službách. Jsme hrdí na to, že nezůstáváme pouze u běžných činností, ale snažíme se, aby byl volný čas klientů vyplněn smysluplně a především příjemně. Věříme, že díky této snaze maximálně zvýšíme komfort a spokojenost klientů, o kterou nám jde především.

 

Klienti v Domově se zvláštním režimem U Moravy mohou využít z nabídky těchto služeb:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Máte dotaz, napište nám

Mgr. Silvia Zahradníková

Mgr. Silvia Zahradníková
PR manažer

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.